Pytania ogólne

Tworzenie konta klienta jest proste: wystarczy kliknąć ” Zaloguj się / Zarejestruj się ” w górnym pasku naszej witryny. Do rejestracji wystarczy podać twój adres email, a wygenerowane przez nas hasło przyjdzie na podany przez Ciebie adres email. Automatycznie zostaniesz przekierowany do swojego konta, gdzie będziesz mógł zmienić swoje dane oraz wprowadzić nowe hasło.

Po zalogowaniu się do swojego konta, znajdziesz się w kokpicie, skąd będziesz mógł dokonać zmian swojego konta. Jeśli chcesz zmienić adres rozliczeniowy, bądź adres do wysyłki wystarczy że przejdziesz do zakładki – adresy.
Jeśli potrzebujesz wprowadzić zmiany dotyczące Twojego imienia, nazwiska, adresu email czy też hasła przejdź do zakładki Szczegóły konta.
Po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian nie zapomnij ich zatwierdzić – „Zapisz adres” / „Zapisz zmiany”.

Zawsze możesz dezaktywować swoje konto klienta. W razie problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. 32 449 0534.

Wystarczy kliknąć „Zapomniałeś hasło” i w wyświetlonym polu wprowadzić adres e-mail podany podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłany link do zmiany hasła, który należy kliknąć i potwierdzić. Ostatni krok to wprowadzenie nowego hasła.

Wysyłka i dostawa

W przypadku 100% przedpłaty:

  1. Dostawa do paczkomatu InPost – 11 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  1. Kurier – 14,90 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. Poczta Polska – 18,99 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;
  3. Pocztex, Rohlig SUUS półpaleta – 99 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h;
  4. Pocztex, Rohlig SUUS paleta – 140 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h


W przypadku płatności za pobraniem:

  1. Kurier -19,90 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. Poczta Polska – 23,99 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;


W przypadku towarów wielkogabarytowych:

  1. Pocztex, Rohlig SUUS półpaleta – 99 zł, czas dostawy średnio w 24h
  2. Pocztex, Rohlig SUUS paleta – 140 zł, czas dostawy średnio w 24h
  3. Paczki wielkogabarytowe wysyłane są wyłącznie na terytorium Polski.

Przy zamówieniu większej ilości mebli jednostkowe koszty wysyłki mogą olec zmniejszeniu. Zamówienia wysyłane są przez firmę kurierską (DPD lub UPS, a paczki wielkogabarytowe firmą Pocztex lub Rohlig SUUS) lub Pocztę Polską z zastrzeżeniem, że wszystkie rolety wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Kurierzy dostarczający paczki wielkogabarytowe mają obowiązek wydać towar z auta w miejscu dostawy; nie mają obowiązku wnosić towaru do domu klienta.

Termin realizacji naszych zamówień to od 2 do 4 dni roboczych ( realizacja zamówienia rolet na wymiar to 6 dni), liczone od momentu wpłaty na konto,  Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + przewidywany czas dostawy.

Tak, można odebrać zamowione towary w naszym sklepi w Pszczynie przy ul. Cieszyńskiej 14. Składając zamówienie w opcji „Wybierz sposób dostawy” trzeba zaznaczyć „Darmowy odbiór w sklepie” .

Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00-17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy Klienta (konieczie z nazwą firmy).

Kurierzy bardzo często dzwonią do Klientów, aby usprawnić sobie pracę i skutecznie doręczyć towar. Należy jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z odbiorcą towaru. Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00-17:00, w tym przedziale czasowym kurier podejmie próbę doręczenia bez poprzedzającego ją kontaktu telefonicznego. Sklep cammeo.pl informuje Klienta dzień przed planowanym doręczeniem o dostawie i udostępnia numer przesyłki, który można monitorować za pośrednictwem internetu.